onsdag 1 februari 2012

Kött!

Blev sjukt sugen på en saftig köttbit..!
Ryggbiff är favoriten just nu, fiiiiiiin ryggbiss från Sköneros köttbutik i stan*dreggel*
Sjukt gott kött har dem där. Mycket bättre än allt färdigpackat skit på ICA/COOP m m.

Fick ett samtal från vikariebanken förut. Linköpings kommun som har. Ansökte om att få gå med där för att börja timvicka som uska igen. Men skulle jag börja där fick jag INTE jobba som personlig assistent för det företaget jag är anställd på idag (privat bolag). Så jag sa nej tack och hej då!
Skönt att dem inte är likadana på Avlösarservice, extrakollade med chifen där idag. Inga problem bara vi får tiderna att gå ihop :-)

Mat borde jag laga oftare på kvällen. Men har ingen inspiration :-( Blev rostad smörgås med ost o sylt till middag. Får se om det blir ett mål till innan läggdags.

Imorn är det inskolning hos ytterligare en familj. Det känns bra det här :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar