måndag 20 februari 2012

www.skitnerdig.se

Tror fan jag ska avsluta FB, fast får göra det efter mitt partaj såklart!
Har man gjort en inbjudan till kalas så måste man ju ha kvar den tills det är över. Hoppas att det blir lika lyckat som tidigare år! Alltså att jag och Ida dancing in the skyltfönster at Harrys :-D I år hoppas jag såklart att så många som möjligt av alla inbjudna kommer :-) Och att vi alla is dancing in the skyltfönster at Harrys!

Lite trött börjar jag bli på folk. Speciellt på folk som tror att vi är vänner, fast vi knappt umgås eller ens känner varandra. Förstår inte grejen riktigt. Varför blir man vän med folk som man bara träffat som hastigast? Varför skickar man inbjudan till sånna? Ok, I know, jag behöver inte lägga till dem som vän, vilket jag oftast inte gör heller. Men ändå liksom? Hur kommer det sig? Tror man att man är vänner för att man träffats på samma fest, har något gemensamt intresse, bor i samma stad etc?

Jag har VÄRLDENS FINASTE VÄNNER som jag ÄLSKAR AV HELA MITT HJÄRTA! Behöver egentligen inga fler, är så bortskämd med alla fina så känner inte att det saknas i livet liksom. Om ni nu ska missförstå mig, vilket många av er garanterat gör, så missförstå mig rätt. Jag behöver inte skaffa fler vänner, MEN det är alltid trevligt att lära känna nya personer!

Åh, jag vet inte riktigt vart jag vill komm med detta inlägg. Bara så trött på folk som tror sig veta bättre än andra och som lurar människor att göra så som de gjort eller hört att någon annan gjort.

För att gå över till ett hlt annat ämne, nämligen bröstförstoring!
Var en fråga som kom upp i FB-gruppen, där en kvinna ville göra en, men att folk i hennes närhet tyckte att hon var ytlig osv.
Min åsikt i det hela är att vill man ha större bröst så är det upp till var och en att skaffa det. Personligen skulle jag aldrig göra större tuttar. Tycker det är skönt att dem är mindre. Inte fan är de vackra, men de är fan så mycket mer praktiska nu än när de var fläsktuttar! Speciellt när man tränar. De skumpar lite o hoppar lite, men det är bra mycket bekvämare nu.
Men visst, till viss del är det väl ytligt, men människan har väl alltid varit sådan? Jag tycker dock att det är värre att spruta in nervgift som Botox för att bli av med rynkor o skit. Botox har hjälpt så många människor som har spasmer/ryckningar/låsningar i kroppen. För mig är det ett läkemedel, inget skönhetsmedel.

Jaa, nu är jag o snurrar lite igen märker jag. Ska försöka sitta uppe ett tag till så jag kommer in i nattarbetet som komma skall!
Nä fy fan, nu lägger jag ner den här skiten för ikväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar