fredag 24 februari 2012

No work tonight

Bidde inget jobb ikväll :-( Barnet var sjuk, träligt.
Jaja, får ju betalt ändå.

Fick iallafall ett meddelande om att mina beställda arbetskläder kommit, så dem har jag varit och hämtat! Den ena tunikan var så bra att jag beställde två till :-) Så nu kommer jag ha en cerise, en lime o en turkos. Aj lajk häppy färger! Fick två apfula bussaronger med, men vad fan, ska ju jobba natt så de duger i krig! De kanske t o m är snygga i mörkret?
Måste säga att det var en väldigt bra service på den dära butiken. Snabbt och smidigt gick det med beställningen, sånt gillar vi! Verkar vara bra kvalitet på kläderna med, o då gör det inget om det inte är de mest moderna färgerna. Huvudsaken är att de håller tycker jag :-)

Sprang in på Willys med och köpte temlor :-D Har inte ätit någon sådan än, så tänkte överraska älsklingen till kvällsfikat. Han lär spy på semlor, ätit det ett par ggr. Men då blir det ju mera till mig :-D

Nu ska jag fortsätta dricka vatten och sen kolla hur mycket pengar jag slösat idag. Tur att jag betalat mina räkningar innan jag shoppade loss :-D
Just det, hittade ett par skor på Skokanonen med...o tvåpack med strumpbyxor. Nu får det vara slut på shoppandet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar