fredag 10 februari 2012

Mjöhööhöö

Usch vad uttråkad jag är just nu!
Snuskigt sugen på en kladdkaka...eller vadsom. Karln har lämnat en öppnad toblerone på bordet :-/ STÅÅÅ EMOOOT!!!
Vi pratade precis om det där förut, att ha godis o sånt framme och på greppvänligt avstånd! Jag har inga problem att ha godis hemma, bara jag inte ser det. Men va fan! Nu är det ca 0,5m emellan oss. Karlar! Att dem inte fattar!

Antar att det är dags att gå o sussa snart ändå, så jag orkar upp och träna imorgon.

Jag är såååå suuuuugeeeeen, men magen är full...tur är väl det!
Jobbigt läge, får peta i mig mina vitaminer och sen glömma allt gott. Är ju faktiskt vägdag imorgon! Hoppas på minus...men det kan man aldrig vara säker på.

2 kommentarer:

  1. Vet hur det är! Skitjobbigt! Men jag tror på dig! :D Kram!

    SvaraRadera
  2. Tack så mycket, du är så snäll och jag vill bara säga DETSAMMA!!!!

    Stå emot godis, det klarar inte jag alls. Som tur är har min son frivilligt godislöfte just nu och min man håller igen (äter bara på helgerna) så frestandet är minimalt för tillfället...men under alla år tidigare så frestade vi varandra jag och min man. Han köpte godis när han var sugen och då blev jag sugen och åt fast jag inte tänkt på det innan och även tvärsom, så vi båda åt verkligen dubbelt så mycket som vi skulle gjort annars hehe

    Kram

    SvaraRadera