fredag 24 februari 2012

Löning

Löning tycker jag alltid extra mycket om :-D
Den här månaden hade jag t o m pengar kvar på kontot, vet inte om det inträffat förut..Men iallafall! Gött mos! Har t o m låtit bli mina sparkonton, kors i taket!
Har jag gått och blivit ekonomisk på äldre dar? Mycket möjligt!

Idag har jag varit iväg och gjort delegering, gick bra. Två rätt så virriga ssk, men fick min delegering så allt är klappat och klart inför måndagsnatten då jag förhoppningsvis börjar på schema :-)
Ska snart iväg igen, men denna gång är det för att jobba kväll. Ska se om jag kan ta med barnet på en eftermiddagspromenad, är ju ljust till 17-tiden, kan vara skönt med lite frisk luft :-)

Jaa, ska snart intaga lite lunch, diska undan och packa lite mellis innan det är dags att åka mot jobbet. Skönt att ha bil igen...slippa sitta på bussen i 30min. Aj lajk! De tråkiga är att det inte finns några gratisparkeringar, dyyyyrt! Men jobbar ju inte såå ofta där som tur är. Då hade lönen varit slut fortare än kvickt :-D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar