söndag 19 februari 2012

Fixing

Idag har vi äntligen fixat iordning min bil. Startmotorn är äntligen bytt till en sprillans ny och fräsch sådan :-)
Det tog ca 40 min att byta den när vi väl började...bilen har sått sedan i julas typ hahaha.

Vi har även varit hos Angelica med familj idag <3 Fikat o lekt med mina extraungar! Har kommit på att jag inte behöver skaffa egna barn..har så många fina ungar runtomkring mig! Kan lägga dem pengarna på mig själv istället haha!

Imorn blir det eftermiddags- och nattjobb i ett kör. Så ser fram emot att få ligga och dra mig i sängen imorgon :-)

Jao, de var allt för mig!
Puss

1 kommentar:

  1. Håller med om att det låter lite läskigt att äta fast mat för tidigt. Man är ju inte läkt inuti ännu. På ersta sa de att det tar ca 5 veckor för skarvarna att läka och det var en viktig anledning till att inte äta fast föda...

    Men jag stör mig inte så mycket på vad andra hittar på. Det rör ju inte mig liksom. Är nog lite egoistisk och bryr mig mest om min egen kropp...så får andra förstöra sina om de vill hehe

    Men vet vad du menar med att man stör sig. Jag tex läser en del bloggar som jag stör mig som fasiken på men kan inte låta bli att läsa... borde ju lägga ner det så jag får sinnesfrid hahaha

    SvaraRadera