tisdag 21 februari 2012

Seg

Helluuu.
Det gick bra att jobba natten, ska gå bredvid inatt igen, sen på måndag börjar jag förhoppningsvis gå på schemat :-)Gött ska det bli!

Har beställt hem lite jobbkläder med, alltid bra att ha mer anpassade kläder när man jobbar inom vården. Hittade en sida med massa rabatt, så blev 2 par byxor, 2 bussaronger och en tunika :-) Runt 700kr med frakt och allt, helt ok pris tycker jag!

Inatt blir det som sagt jobb igen, jobb onsdag kväll o jobb fredag em/kväll med. Ledig i helgen iallafall :-) Den ska jag njuta av!
Torsdag ska jag förhoppningsvis träffa några vänner!

Fick min lönespec från förra jobbet idag. Med slutlön och allt. Blev en bra lön! Så jag är mycket glad :-) Mycket ska sparas eftersom jag inte vet hur det ser ut med jobb i framtiden. Men det känns bra att få mer än jag räknat med!

Nu ska jag vila lite, slappa i soffan o glutta tv :-) Sen blir det sista natten bredvidgång!
Puss på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar