söndag 29 januari 2012

Ehh morgon

Jag är såå himla trött just nu! Har inte lyckats sova ordentligt inatt, bara slumrat till då och då. Så när klockan var dags för tvättstugan så gick jag upp frivilligt och lät min kära make sova. Jag håller fast vid att min man har världens bästa fru!

Sitter och kollar på Extreme Home Makeover. Det är en familj där pappan har ALS. Jag tycker att det är en av de mest hemska sjukdomar som finns. Du väntar på att gå och dö, för det finns inget som bromsar/botar sjukdomen. Usch usch usch säger jag bara ;-(

Dagen blir lugn. Ska iväg och jobba lite på kvällen. Skönt med några få timmars arbete såhär första dagen på en ny arbetsvecka :-)

Bristen på sömn och ont i kroppen gör att jag hoppar gymmet idag. Får se om jag drar ett zumbapass framför tvn istället. Annars är det Functional Moves som gäller imorn! Jag tror att det och Bodycombat är bland det roligaste just nu!

Vad ska ni göra idag?

1 kommentar:

  1. Man blir ju lätt trött när man är ute och svirar på kryssningar!!! :) // Jennifer

    SvaraRadera