lördag 7 januari 2012

Trött idag!

Tjo!
Idag är jag riktigt trött. Spinning och bodypump, 75min, stod på schemat imorse.
Jag var så trött att jag lovade mig själv att slippa träna om jag gått ner eller var kvar på samma vikt.
O så va det plus på vågen!! 0,2kg plus!!
Bara att allra sig iväg alltså. Gick bra iallafall! Tufft spinningpass och lassade på extra vikter på pumpen.
Blev dock akut toanödig när vi nästan var i mål så fick rusa ut. Men det kom knappt nåt.
Har ni andra opade upplevt detta? Att de trycker på som fan där bak o sen när ni går kommer det knappt nåt?

Efter träning blev det lunch på stan med en kär vän. Sen gick jag o klippte mig.
Välbehövlig kan jag lova!
Tog en runda på stan med. Behöver nya träningsskor o sportbh. Köpte en billig sportbh på h&m, för snål att lägga ut massa pengar på en sån nu. Får duga så länge!
Inga skor hittade jag dock :-\

Nu slapp framför National Treasure!

1 kommentar:

  1. Hej!
    Vad du är duktig som tränar hela tiden! Tänk på att du bygger muskler också, så det kanske inte bara är fett på vågen :) Jag längtar tills i mitten av februari när jag får börja träna ordentligt. Nu blir det mest mesiga powerwalks...

    Kram, Jennifer

    SvaraRadera