torsdag 26 januari 2012

Seg men lugn dag

Det var riktigt skönt att kunna somna om ett par timmar imorse. Jag behövde det verkligen.
Har haft ont till och från under dagen, så ingen träning har jag gett mig på.
Vila vila vila!

Jobbintervju var jag på iallafall. Det gick bra. Jag fick jobbet och börjar redan 1 februari. Känns skönt att inte stå helt utan anställning efter 10 feb :-)
Nu gäller det bara att komma igång med avlösarservice med så är framtiden säkrad ;-)

Har bakat bröd idag, fick recept av Rebeca igår. O eftersom hon gjorde potatis och purjolökssoppa igår var jag tvungen att göra det idag! Jag tycker det är pest och pina att komma på vad vi ska äta till middag. Så soppa blev ju perfekt!

Senare ska jag packa väskan. Är ju kryssningsdags imorn med en hel drös av Sveriges gbp-opade. Fan vad kul vi ska ha!!

1 kommentar:

  1. Grattis till jobbet! Vad är det för något? Vad är avlösarservice för något? :)

    Gud vad gott med hemmabakt bröd! Det ser jag fram emot sen!

    Hoppas du får superkul på kryssningen!

    SvaraRadera