tisdag 24 januari 2012

Ekonomi

Jaa, det här med att säga upp mig bara sådär var kanske inte mitt smartaste drag här i världen. Iallafall inte när det kommer till ekonomin!
Har suttit och räknat lite här hemma och kommit fram till att jag måste få ihop 7500-8000kr/månad för att jag ska klara mina utgifter.
Jag tror att jag klarar mig även i februari. Bör få semesterersättning med. Men ska ringa till Facket och extrakolla så att jag är på den säkra sidan vad gäller den biten.

Det är lite surt nu när jag åker på hembesök att jag inte får betalt för dem. Innan jag blir helt återanställd måste de ha ett utdrag från Polisens register, och det har inte kommit än :-( Så det blir lite förlorade pengar där! Kan bara hoppas på att jag får igen dem vid ett senare tillfälle.

Hoppas på goda besked i slutet av veckan, samt att registerutdraget kommer fort som attans!

Nu ska jag glutta efter lite fler jobb att söka!

Kyss och hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar