torsdag 26 januari 2012

Morgonte

Japp, idag blev det en kopp fruktte till frukostmackan!
Gott med lite varmt när man är nyvaken :-)
Vad äter ni till frukost?

Viktnedgången denna vecka gick mycket bra: -0,9kg! Jag måste erkänna att jag skärpt till mig lite vad gäller maten. Jag har mätt upp fler måltider, hållt mig till en portion (kan ibland ta lite extra), börjat äta morötter som mellis. Det har inte blivit så mycket träning denna vecka. Ett pass på gymmet och en långpromenad. Men det är rätt skönt, för nu vet jag att den största faktorn för att gå ner i vikt är maten!
Tror min kropp tyckte det var skönt med en så gott som träningsfri vecka :-)

Väskan är packad, är bara mellis kvar att fixa! Bytte väska imorse till en strl större. Då slipper jag släpa på väska OCH taxfreepåsar. Räcker det med bara väskan! Har ju fått uppdrag av min make att köpa snus på båten! Och en platta öl...fast den får jag ta bedvid ;-)

Ska ta mig en dusch snart, piffa håret o så. Skönt att ha det gjort innan båten. Delar ju trots allt hytt med 4 andra tjejer ;-D

Sitter och kollar på Nyhetsmorgon på 4an. Ett par killar som dansar...och det är sjukt vilken kroppskontroll de har!! Riktigt duktiga :-)

Nä, nu blire fortsatt tedrickande! Puss och hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar