fredag 13 januari 2012

Snabbträning

Jag hittade en zumbadvd så det fick bli 45min sculpt&tone och så blev det 15min från en pilatesdvd med.
Det fick duga för idag. Bättre än inget iallafall.

Imorn blir det bara Bodypump. Kanske kör lite i gymmet efteråt, time will tell :-D

Hamnade framför Biggest Loser Sverige. Jag vet inte riktigt vad jag tycker om sånna program. Det är bra att de lär människor hur man ska äta och träna. Men deras viktminskning går väldigt fort. Nästan snabbare än vad det gör för en annan. Från att vara en soffpotatis till att börja träna superhårt på en gång ger bara upphov till skador i det långa loppet.
Men jag beundrar dem människor som är stora och som lyckas ändra sin livsstil och vanor och går ner i vikt UTAN en operation! Det är fan strongt gjort!! All heder åt dessa människor.

Vad tycker ni om Biggest Loser?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar