söndag 29 januari 2012

Öhh..

Jag är trött, fast ändå inte!
Om jag kryper ner i sängen nu så kommer jag inte kunna somna. O så har vi tvättstugan imorn kl 7.00. Känns ju lite lagom kul just nu!

Så nu sitter jag och plockar upp våra nya sängkläder ur förpackningarna. Det står att dem ska tvättas innan användning. Så det är ju bara att lyda och göra som texten säger.

Nu förstår jag varför man ska tvätta dem innan man sussar i dem. Dem luktar skit/något man blir hög på. Så vem vet, man kanske inte vaknar upp om man somnar in bland dessa utan att ha tvättat dem först?!
Varför har dem blandat in massa kartongbitar i förpackningen?! Jävla slöseri med jordens resurser, mjöhöhö!

Shit pommes! Nu är jag hög på lakansdoften...tjoohoo!

Vad gör ni när ni inte kan sova?

O vet ni, för att inte ha något heltidsjobb att gå till längre så har jag ändå lyckats få ihop 28timmar med start imorgon för kommande vecka. Bra skit tycker jag! Veckan efter blir inte lika många timmar, men ska kolla om jag kan åka med några extra nätter på tidningsrundan jag ska lära mig :-D Money money is very funny.

Det är konstigt. När jag körde tidningar och fick ut hälften än vad jag fick på industrijobbet så levde jag bättre rent ekonomiskt. Jag sparade pengar och köpte inget onödigt. Ju mer pengar man tjänar, desto större/fler utgifter har man. Typ som idag...när jag köper massa sketna stearinljus för 600kr. Vad är det för fel på mig?? 600kr är nästan 2 månader på gymmet! GAH!!!
Ibland så är FruViksten inte så smart som hon verkar ;-)

Jaha nehe, det blir visst inte roligare än såhär.
Kan inte ni som läser det här skriva en rad om vilka ni är? Lite nyfiken :-)

Puss o Kräm!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar