söndag 1 januari 2012

Första dagen på 2012 går mot sitt slut

Idag har jag gjort så lite som möjligt! Somnade faktiskt några timmar på eftermiddagen när maken var ute och rände. Vaknade upp lagom tills han kom hem med en pizza!
Gott med pizza tycker jag! Efter det blev det filmtajm med godis och bubbelvatten :-)

Imorgon är det dags för årets första arbetsdag! Jag ska till tandläkaren med, not so nice om jag får säga det själv! Men fina tänder vill väl alla ha? :-)

Träningsvärk har jag nåt så Gud förbannat med! Precis som jag förutspådde höhö, borde sadla om och öppna häxhus eller nåt!
Ingen träning imorgon, men tänkte ge mig på det på tisdag igen. Är sugen på att testa Funktional moves, verkar roligt :-)

Är ju snart dags att sova igen, så ska skrota omkring i min sparkdräkt ett tag till innan jag kryper ner i sängen :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar