lördag 21 januari 2012

No phone

Igår agerade vi flyttgubbar åt svägerskan. Allt gick bra och vi lyckades få in allt i det hyrda förrådet.
Problemet kom när vi precis kommit innanför dörren. Min mobiltelefon var spårlöst försvunnen!
Jag vet att jag la ner den i väskan för att jag inte skulle glömma kvar den i hyrbilen. Men inte fan låg telefonen i väskan när vi kom hem!
Har ringt hyrbilsfirman och de skulle kolla i bilen efter lunch. Så kan bara hoppas att den ligger i någon vrå. Annars vetefan vart den tagit vägen!

Senast sågs den i bilen vid Maxparkeringen i Värnamo. Sen vet vi inte när vi såg den senast!
Spännande! Hoppas att den är i hyrbilen, för är den inte där så måste någon ha tagit den. Vet inte hur de lyckats med det då vi haft bilen låst när vi inte varit vid den.
Men men jag har iallafall ingen telefon för tillfället!
Så ni vet det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar