fredag 6 januari 2012

Sovmorgon

Jaa, någon vidare sovmorgon blev det ju inte. Vakna väl upp vid 5.35 första gången, sedan va de vid 7 och sen gick jag upp vid 8-tiden!
Lite sovmorgon om man jämför med tidigare mornar, så alltid något!

Snart kommer jag att få besök av Anna och lill-Saga :-) Tror dock inte att hon är så liten längre. Sist jag såg henne var för 2 månader sen ungefär.
Fika ska jag bjuda på med. Först tänkte jag fixa en kladdkaka, men då hade vi inget socker :-( Orkade inte gå till affären idag så då tänkte jag att jag kunde göra scones istället. Det var bara det att vi inte hade något smör kvar...Så jag fick pallra mig iväg till affären iallafall. Jag som inte ville gå ut idag :-D
Fick mig en liten promenad, så något positivt kom ut av det hela!

Igår hade jag och Ida samtal med personalansvarige på jobbet. Låångt samtal om det kommande skiftarbetet. Vi vill ha ut facket och prata med dem. Spännande att se vad som kommer ut av detta! En sak vet vi säkert, man ska inte väcka den björn som sover. Då kan han bli arg :-D

Fixat och donat lite med min framtid idag med. Får se om det blir en positiv utgång eller en negativ!. Vi hoppas på en positiv :-)

Har dock inte hört något från dem jobben jag sökt. Men vi får se, kanske kommer så småningom!

Nu ska jag fixa iordning fikat :-)
Slog till på wienerbröd idag, ska skära upp lite melon med. Nyttigt+onyttigt tar ut varandra= 0 kalorier intagna haha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar