onsdag 18 januari 2012

Välbehövd!

Tjillevippen!
Idag har varit en bra dag. Sov rätt länge, tröttis imorse :-) Efter frukost och piff så bar det iväg mot jobbet. Jag hämtade alla mina saker som jag hade kvar där. Nu är det tomt och jag behöver inte åka dit mer :-) Köpte med lite fika till stackarna som står kvar och sliter ;-)
Efter det så åkte vi och käka på Max för att sedan åka vidare mot Jysk och köpa lite nya sängkläder,kuddar m m. Men så långt kom vi inte! Efter Max så åkte vi till papsen, eller karln gjorde det. Mig skjutsade han bort till Corren där jag tänkte hälsa på lite. Efter ca 10min där så frågade dem om jag kunde jobba ett par timmar. Inte tackar man nej till det :-D Så det blev inget Jysk idag, dock fick jag jobba i 3,5tim och det gör så att jag kan handla ännu mer saker på Jysk nästa gång haha!
Känns skönt att komma tillbaka till ett jobb där man är välbehövd!

Imorgon blir det träning igen. Jag hade ingen lust med det idag. Så imorgon är det dags att röra på fläsket!
På fredag ska vi ner till Växjö och agera flyttgubbar åt svägerskan :-) Inte världens roligaste, men klart att man ska hjälpa sin släkt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar