torsdag 12 januari 2012

Lång dag

God kväll!
Det har varit en lång och jobbig dag idag. Mycket har hänt på jobbet, både bra och dåliga saker. Jag ska som tidigare inlägg sa inte vara kvar, utan börja jobba med det jag kan igen: människor. Att arbeta med döda ting är inte min grej, men jag är glad att ha provat på det hela och jag är en stor erfarenhet rikare.
Jag kommer inte att skirva mer om detta för jag tycker inte riktigt att det hör hit. Vill bara säga att jag är tacksam för att jag fick chansen att prova på något nytt.

Huvudvärk och mensvärk har styrt min dag. Så struntade faktiskt i kvällsträningen. I tisdag körde jag funktional moves och igår gick jag in till stan från jobbet. Jag tror att det blir träning imorgon eller lördag. Definitivt någon av dagarna :-)

Trodde att mensen skulle försvinna helt med p-staven som jag satte in efter operationen och det gjorde den till en början. Men nu har den alltså kommit igång igen, 2 månader i rad. Fy fan säger jag bara! Mensvärk är inget skoj, dock så är den bättre nu än den var när jag var yngre. Men ändå, jobbigt och ont som fan. Att mensvärken trycker på bajsnerven gör ju liksom inte saken bättre!!

Ehh jaa, ska väl lägga mig snart. Är trots allt en dag imorgon med, sista dagen innan det är helg :-D
Helgen bjuder på middag hos en gammal klasskompis och sen middag med svärisarna.
Vad ska ni göra?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar