tisdag 31 januari 2012

Godmorgon

Hej på er!
Inatt har jag lyckats sova bra. Gick upp vid 11 :-D Skönt att äntligen få sooooova ut. Skulle fått finbesök på förmiddagen av Angelica och Saga, men liten var dålig så vi tar det en annan dag. Hoppas lilltösen mår bättre nu <3

Snart ska jag klä på mig och ta mig ner till stan en sväng. Ikväll SKA jag jobba PÅ RIKTIGT!
Känns inte lika hårt att ta sig iväg och jobba idag...har ju fått vila upp mig :-)
Resten av veckan blir det att jobba med, ons-sön!
Imorn är det dags att börja på mitt nya jobb, personlig assistent. Fick två pass till idag, så jobbar typ varje helg i februari. Inte det optimala kanske, men är ju ledig en del i veckorna så det uppväger ju det hela! Det är bara en dags introduktion, är van vid 2-3 dagar iallafall. Men behövdes det fler dagars intro hade vi säkert fått det. Måste erkänna att det är lite pirrigt, tihi :-D

Just det, klä på mig var det ja!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar