torsdag 15 december 2011

1 dag kvar

Den här veckan har gått fort, precis som jag hoppades på :-)
Tänk vad lite positiv inställning kan göra ;-)

Idag har det varit en relativt okej dag. Jag mådde dåligt imorse och en bit in på förmiddagen. Not so funny :-/ Vågar inte riktigt säga till när jag mår dåligt på jobbet. Så fort någon är sjuk eller något inte fungerar bli det ett riktigt rabalder och gnäll om att man inte hinner med det man ska. Så jag var tyst. Vet inte om det var bra eller dåligt, men jag orkar inte ta diskussionen/få världens längsta utläggning med dem.
Jaja, nu mår jag iallafall bättre!

Jag har klarat av veckans träningspass :-) Vila fre-sön! Ska försöka lägga upp passen mån,ons-tors och lördag efter julhelgen (läs när det ordinarie schemat är tillbaka på gymet). Försöker träna direkt efter jobbet, eftersom det är på vägen hem. Inga ursäkter om att det är för långt/att jag inte hinner m m.
Skönt! Det känns i kroppen, är extra trött den här veckan.

Imorn blir det en mysig biokväll och mat på stan med Ida. Skönt att göra något utanför jobbet och bara vara vi två igen :-D
Twilight ska vi naturligtvis se!

Funderar på att ta sista mellanmålet eller om jag ska sussa. Har inte riktigt bestämt mig ännu.

Sov gott!

1 kommentar:

  1. Tack för ikväll vännen, var riktigt trevligt och som du skrev det är mysigt att göra något utöver arbetet. Kram på dig

    SvaraRadera