onsdag 21 december 2011

Storhandlat...

Ikväll har vi varit och storhandlat tillsammans med 1/3 av alla Linköpingsbor.
Jag förstår inte varför alla jävla barnfamiljer måste åka och handla tillsammans? WHYY??
Är det inte bättre att den ena är hemma med ungarna medan den andra handlar? Jag fattar liksom inte...jävligt onödigt tycker jag.

Idag har varit en okej dag. Har lärt mig massa matnyttigt på jobbet som vanligt! Oh jäääs! Fick t o m en julklapp idag. Inte var dag man får det inte. Är nog för att jag ätit mycket pepparkakor den senaste tiden :-D

Har varit och tränat efter jobbet med: Zuuuumba! Är alltid skönt när man är på väg hem från gymet, nyduschad och klar med dagens aktivitet :-)
Nu funderar jag lite på hur resten av träningen för denna vecka ska se ut. Spinning och bodypump tror jag att det blir, inte heeelt säker än!

Nu sa jag fixa och trixa med min Ipod så jag slipper höra alla dumheter på jobbet imorn o sen blir det sängen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar