tisdag 6 december 2011

Tiiiiiisdag

Nu är det bara 3 dagar kvar tills helgen är här igen :-D
Very very nice!

Tänkte bara skriva några rader, berätta att jag lever o så. Ska strax sätta mig och plugga teori till truckkortet som skall tas imorgon. Jag har egentligen ingen riktig lust till det, men antar att det alltid är bra att ha ett truckkort!

Igår var jag på spinning 60min på gymet. Tyvärr så var passet rätt så dåligt, musiken lät typ dunk dunk dunk oaaahlllaaa dunk dunk dunk och upplägget var kass. Nää, får prova ett annat pass nästa gång.

Imorn är det onsdag och zumba...trodde jag! Zumban är ersatt av yoga, så ska gå på det istället. Kan vara bra att sträcka lite på min stela kropp. Tirsdag blir det iallafall spinning igen om allt gåt som det ska!

Hoppas att allt är bra med er!
Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar