fredag 23 december 2011

God Jul!

God Jul!
Julaftons morgon, jag är nyvaken och nyvägd :-)
1,4kg ner denna vecka! Fin julklapp att starta dagen med! Tack Tomten och tack Fru Viksten för att du släpat dig till gymmet och tränat!

Angående träning: igår så drog jag igång en Zumbadvd här hemma. Hade lite att pyssla med under dagen så det blev så krångligt att ta mig till gymmet. Men i 50min svettades jag och skakade rumpa, lite styrka på det och så en kortispromenad och gårdagens motion var ett faktum! Funderar på om jag ska avvara 20min av denna morgon till ett pilatespass? Måste bara hitta min pilatesring först, blir så tokigt annars ju!

Hur ska ni fira dagen? Själv ska vi till min moster och träffa resten av släkten. Har inte träffat dem sedan i somras, så dem 26,6kg lär nog synas nu :-)

Jag önskar er ALLA en underbar jul med era nära och kära!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar