lördag 17 december 2011

Nya byxor!




Jag hade inte tänkt att investera i ett par byxor förrän om ett par 5-6kilo. Men idag när vi var på stan en sväng så hittade jag dessa jeans.
Strl 44 inne på Cubus. Har nog aldrig köpt ett par jeans i en "vanlig" tjejaffär på den "vanliga storlekssidan" på flera hundra år! Men nu kunde jag det :-)
Så jag bjuder på en bild på min tajta rumpa :-D
En ny mascara fick också följa med hem!

Åt gjorde vi på Texas Long Horn. Jag tog en halv Nachokorg med kyckling. Jag kunde inte få en halv halv korg för tydligen kunde dem inte ändra köttmängden? Ehh hur svårt är det att lägga upp hälften av alla nachosar? Inte så svårt. Jag orkade inte tjaffsa så tog den där halva korgen och åt upp godsakerna. Men massa nachos blev kvar ändå! Servicen var väl sådär. Ingen höjdare tyvärr. Visst var det gott, men inte sisådär supergott som man vill ha när man äter på restaurang!

Ikväll har vi gjort Janssons frestelse som vi åt ihop med köttbullar. Vi har även kollat på Harry potter och dödsrelikerna del 1 och 2. Tog ett tag, men nu har vi sett alla filmer. Slutet var väl sisodär. Men säger inte mer om det ifall några av er inte sett den ännu :-)

Imorn vet jag inte vad dagen har att erbjuda. Något spännande hoppas jag på iallafall!
Jag ska nog sätta mig ner och göra en lista över saker som jag skal köpa när det är dags för mellandagsrean. Nya träningskläder står just nu som numero 1 på den listan!

Hoppas allt är bra med er och att ni haft en fin helg hittills!

1 kommentar:

  1. Sjukt snygg rumpa i de där jeansen måste jag säga! Starkt jobbat med 25kg också, jag är glad för din skull :D

    Kul att vi är i samma ålder, jag ska opereras den 7/2!

    Kram//jolene.

    SvaraRadera