torsdag 1 december 2011

Nöjd med mig själv

God kväll!
Idag har jag varit duktig och inte ätit massa skit mellan målen! Jag har gått tillbaka till ätandet som jag hade precis efter operationen. Eller inte precis efter, men med samma system. Mäter maten och äter på utsatta tider.
Inget godis har jag ätit idag, inga nachos (Eldorados nachos är min nya last) heller för den delen!
Ida bjöd på skumma tomtar på jobbet idag. Men jag tog ingen *klapp på huvudet* Tur att hon inte hade ställt dem på vårt bord...för då hade dem varit slut hahaha!
Men ett plus i kanten ska Ida ha för att hon tänker på sina arbetskamrater <3

Efter jobbet så var jag riktigt duktig och fixade här hemma. Jag har slängt skräp o glas o tidningar. Sedan åkte vi till Mio och betalde vår soffa som kommer på tisdag!! Jag läääängtar!!
Det trista är att vi inte fått några svar på vår annons om möblerna :-/ Men men, vi har bestämt oss för att skänka bort dem istället :-) Hoppas att dem kommer till nytta hos någon annan. Hjälpverksamheten Återvinningen i Hackefors kommer och hämtar sakerna på måndag. Skönt att dem kan hämta saker tycker jag. Slipper man slita själv och fixa släpkärra och så!
Storhandlat har vi med gjort idag! Imorn ska jag förbi Skönero kött. Funderar starkt på att inviga min lergryta snart. Har snart haft den ett helt år.

Imorgon är sista dagen som jag jobbar till 12. Nästa vecka är det på't igen! Heltid med andra ord. Fy fan, jag vill bli hemmafru just nu! Man liksom vänjer sig vid att gå hemma...fast det vore ju trevligt att gå hemma utan att ha ont någon gång!
I don't like my arbetsplats!

Puss på er! Nu ska jag glutta klart på Anna Skipper och hennes algdieter!

2 kommentarer:

  1. Duktig du är :) hoppas att allt är toppen med mell. Ni kan ju alltid sänka priset på sakerna så kanske de ryker snabbt... många nappar på röda priser på blocket ;).. kram kram

    SvaraRadera
  2. Starkt gjort! Nu ska du se att det händer saker :)

    SvaraRadera