söndag 25 december 2011

god fortsättning!

Hej på er! God fortsättning till er allihopa!
Hur mår ni dan efter dopparedan? Själv mår jag bra:-)
Gårdagen var mycket trevlig, alltid roligt att träffa alla kusinerna.

Det gick över förväntan med all mat och julgodis igår. Mådde hur bra som helst! Vi cyklade till moster igår. Kan ärligt säga att det var första gången i mitt 25åriga liv som jag cyklade på självaste julafton. Skönt att röra lite på sig när vi cyklade hem.

Idag har det varit en lugn dag. Jag var iväg och körde ett spinningpass på en timme förut. 10min in i passat var jag typ död, men jag gav inte upp! Första passet som jag klarat utan att sätta mig ner! Härlig känsla! Ikväll ska vi hem till mamma o äta lasagne!

Vad ska ni göra resten av dagen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar