söndag 4 december 2011

Söndag och mör i kroppen

God förmiddag!
Uppe relativ tidigt idag, känns bra. Vi ska snart fixa iordning oss och sen åka en sväng till IKEA. Nytt soffbord och nya krukor skall inhandlas. Imorn kommer dem ju och hämtar lite möbler och på tisdag kommer Mio och lämnar soffan :-)
Skönt att ha allt klart tills dess.

Träningsvärk har jag idag med. Fast en skön sådan :-) Det var ett jätteroligt pass igår, spinning 30min/bobypump 45min! Ledaren var jättebra så det lär jag gå på flera gånger! Ett perfekt pass om man, liksom jag, tycker om både spinning och bodypump!
Imorgon ska jag göra en kroppsanalys där dem mäter fett, bukfett, vätska etc. Jag tror att dem kommer tillbaka i januari, så ska boka in en gång till då. Roligt att se om det har ändrat sig något.

Igår hade vi en jättetrevlig kväll hos Ida. Vi fick smörgåstårta som var supergod och sedan var det massa snacks och mums. Åt inte så mycket av det. Börjar känna en viss avsmak mot sötsaker, positivt!

Invigde även min lergryta igår. Blev sådärgott. Men bara att kämpa vidare och hitta på expriment!

Nu ska jag lägga mig i sängen och vila en stund innan vi beger oss till IKEA.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar