måndag 19 december 2011

Goder kväller

Ska snart krypa ner i sängen. Sjukt trött ikväll, sov dåligt natten till idag o så blev jag väckt av plogis typ 4.30 imorse. Not nice!

Har iallafall avklarat veckans första arbetsdag ( 3! kvar) och veckans första träningspass: Bodypump! Var ett tag sen jag körde ett rent bobypumppass, så inte så mycket vikter idag. Blir mer vikter nästa gång, så musklerna köttas på lite!
Vill ju bli stor o stark o få gå till folkets park liksom!

Idag har jag maskat 5 pall med eldrör...kul! Finns typ det dubbla kvar att göra, så jag vet vad jag gör resten av veckan. Vi hade en diskussion på jobbet om SÄPO och ord som dem kontrollerar. Eldrör är tydligen ett sånt ord. Så om någon på SÄPO läser min blogg för att jag skriver "eldrör" så kan ni väl lämna en gullig kommentar?? :-D

Imorn blir det ingen träning, onsdag är vi på't igen! Då blir det zumba! Ska försöka klämma in ett eller två spinningpass med, for the legs and the ass you know!

Nää, nu ska jag sova. Orkar inte med er längre :-D

Eller måste bara berätta! Har ikväll intagit första julskinkmackan tillsammans med risgrynsgröt! Mig vara så lycklig! Gott var det, och mätt blev jag. Lär vara mätt till frukostfikat vid 9 imorn! Tänk att lite julemat kan göra en så lycklig :-D

Puss o gonatt!

1 kommentar: