fredag 2 december 2011

TGIF!!

Äntligen fredag!
Jag är såååå trött på jobbet nu, så vetefan hur jag ska klara mig nästa vecka när jag börjar med heltid igen. Rätt skönt att sluta vid lunch. O det bästa är att det knappt är något folk på gymmet vid den tiden. Mellan 16-18-18.30 är det proppfullt och man får liksom slå sig fram till sina maskiner. Träligt värr!

Idag har jag varit en näradöden-upplevelse på jobbet. Jag har kört truck, for the first time in my life! Jag dödade ingen och jag välte inget. Positivt! Ska ta truckkort nästa vecka, OH MY GOD! Tur att vi kör inomhus så alla ni fina människor klarar er från min bravader på trucken!
Får nog åka till pappa och smygöva i helgen ;-)

Dagens Hallelujamoment var inne på Skönero kött! Smakade typ världens godaste köttbulle och köpte massor kött med mig hem. 2kg nötfärs för 100kr...billigt tycker jag :-) Skööna pepparbiffar till kvällen, samt högrev till morgondagens köttgryta! Tänkte äntligen inviga min nya lergryta...som jag fick förra julen. Jag funderar på att blanda köttet med lök, kryddpeppar, lagerblad och lite glögg/öl. Har ju inte riktigt gjort detta förut så I don't know how to do it!
Men men, det märks!

Nu ska jag ta lite mellis och sen glutta vidare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar