lördag 31 december 2011

Nyårsafton hittills

God eftermiddag!
Tänkte skriva ett snabbisinlägg innan det är dags att dra vidare.

Imorse började dagen med en temaklass på gymmet: 120 svettiga minuter bestående av Bodycombat, Bodyjam, Bodystep och slutligen Bodypump! Jag klarade alla 120minutrarna och jag är så sjukt stolt över mig själv att jag inte gav upp!
Den sista halvtimmen var det Bodypump som gällde, svetten rann och sved i ögonen, musklerna var nästintill döda. Men jag gav fan inte upp. Jag tror att detta pass kommer att kännas ett par dagar :-)

Snart skall vi bege oss till en av mina äldsta och finaste vänner: Rebecka. Jag har förberett potatisgratäng och efterrätt som kommer att bli maraängsviss. Ikväll ska jag äta med gott samvete ända tills jag spyr, eller nästintill iaf ;-)

Önskar er alla en toppenkväll och tar för att ni följer min viktresa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar