fredag 30 december 2011

Feelin down

Usch, idag är det ingen bra dag.
Känner mig nere och hängig och deppig, blä :-/

Har varit hemma hela dagen och småpysslat lite. Slängt massa skräp, diskat och dammsugit/torkat golven. Vikit in förra veckans tvätt blev med gjort. Har inte lust med någonting idag, men städningen var välbehövlig!

Slappat i soffan efter städningen, druckit chailatte och gluttat på Kalle Blomqvist. Känns som om det var jättelänge sen jag bara var hemma en hel dag. Men jag antar att det behövs med ibland.

Imorgon blir det som sagt monsterpass med träning, sen ska vi iväg till min fina Rebecka m familj och fira in det nya året :-)
Ska bli trevligt! Massa god mat och sånt står på menyn. På nyår får man äta tills man spyr tycker jag!

Jag hoppas att alla ni andra får en underbar kväll och framförallt en fin nyårsafton imorgon!

Tusen kramar till er alla!

1 kommentar: