fredag 30 december 2011

Arbetstidsförkortning...

...har jag idag. Skönt!
Efter två dagars övertid var jag helt slut som människa. Somnade i soffan igår, något som jag väldigt sällan gör. Tror att jag var tröttare än tröttast!

Idag vaknade jag runt 9-tiden. Känner mig som ett träsktroll, ser ut som ett med. Kan undra om jag var ute på krogrunda igår..fet som en elefant känner jag mig också=
ingen rolig start på dagen.

Jag har iallafall bokat morgondagens träningspass...2tim temaklass. Är bara för att jag känner mig fet som jag bokat den. Lär ha dött efter 1tim o 15min.
Bita i det sura äpplet och pallra sig ner till gymmet. Kl 10 sätter vi igång. Får ladda upp med ett par liter vatten och frukt eller nåt innan, haha!

Har tyvärr inte blivit någon riktigt träning den här veckan :-( Sena jobbkvällar och igår var jag så trött så jag orkade inte. Därför som jag är mer trött den här veckan med, för att träningen uteblivit. Illa! Ska sätta mig och planera mina kommande träningsdagar inför nästa år! En bra start vill vi ha!

Fick hem Ellos nya katalog igår. Så mycket fint det fanns i den! Ska nog beställa hem en hel drös med kläder! Men gör det i mars, lagom till min födelsedag :-) O då har jag förhoppningsvi minskat med några kilo till!
Det är inte så roligt att gå på stan och köpa kläder nu. Blir snåltant när jag inser att jag inte kommer kunna ha dem om 1 månad. Dock så var träningskläderna ett måste och dem har snöre i midjan så jag kan knyta åt haha.

Antar att det blir jag som ska städa här hemma idag och vika in tvätten från förra fredagen...

Vad ska ni göra idag?

1 kommentar:

  1. Tack för din kommentar på julafton, såg den inte förrän idag! Jag fick också Ellos katalog och blev alldeles vårgalen, längtar som en tok! Men är samtidigt ledsen då jag vet att jag inte kan beställa kläder eftersom jag kommer rasa i vikt just under våren så det är totalt onödigt.. Men det kommer ju fler vårar, och då kommer jag dessutom kunna ha strl 42-40 istället för 54! :D

    Idag ska jag springa lite på stan och kolla vad som är kvar av mellandagsrean och sen förhoppningsvis uppdatera min blogg!

    Vad händer imorgon, på Nyårsafton då? :)

    Kram!

    SvaraRadera