lördag 17 december 2011

Underbara kväll

God förmiddag på er!
Igår hade jag en toppenkväll :-)
Jag och Ida gick på bio och såg Twilight. Mycket bra film! Nu väntar vi bara på del 2. Jobbiga jobbiga och långa väntan!

Innan filmen gick vi och åt på Aioli, en tapasrestaurang :-) Perfekt med små tallrikar för oss som är opererade. Tyvärr var jag dum och tog grillade scampi istället för räkspett. Mina räkor var med skal på...så inte mycket mat på dem inte! Men gott var det iallafall! Potatis med aioli och jalaåenos med färskost gick ner med.
Vill varmt rekommendera Ailoi till alla som vill ha något gott att äta. Skönt att slippa be om mindre potion hela tiden med när man är ute!

Efter filmen gick vi och fikade. Jag drack en chailatte, mumma!

Sedan blev det Harrys för min del tillsammans med Helena :-D Kul var det. Drack en alkofri öl och en halv smirnoff ice. Trevligt värr!
Lite dans på det i form av rump och tuttshakande och min kväll var gjord!

Tack för en underbar kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar