tisdag 13 december 2011

1:29:56, 9774

Häääj!
Idag gick jag hem från jobbet. Är väl en sisodär 7-8km tror jag. Det tog, som rubriken säger, 1tim 29min och 56sek, 9774 steg blev det!
Nu har jag ajaj i benen :-D
Trots blåsten så var det ändå rätt så behagligt att gå. Så fort jag kom in till centrum lugnade blåsten sig lite.

Imorn blir det iallafall ett pass zumba och på torsdag slår vi till med cxworks och bootyexpress.
Jag vill ha nya träningskläder...och en ny träningsväska. Kan köpa på gymet, men de kostar 495kr! Dem borde betala mig 495kr för att jag går runt och gör reklam för dem. Det tycker iallafall jag!
Har ca 3kg kvar tills jag ska köpa nya träningskläder, och jag hoppas att de är borta när det fortfarande är rea efter julhelgen :-)
Tänkte slå till med ett par nya byxor då med. Funderar på jeans och kanske ett par "vanliga" byxor med. Så tråkigt att alltid ha leggings/träningsbyxor på fritiden. Men de passar längre för kroppen.
Men som sagt, om 3kg, så blir det nytt både bland träningskläderna och bland vanliga kläderna :-)

Lugn dag på jobbet. Hoppas att morgondagen flyter på lika bra som denna dag har gjort. Ju bättre de flyter på, desto mindre plågsamt är det att arbeta!

Hoppas att ni haft det bra idag!

1 kommentar: