torsdag 22 december 2011

Äntligen julledigt :-D

Kan säga att det kändes underbart att sluta jobbet idag! 4 heeeela dagar utan eldrör, maskering och tjat om Ron Jeremy, stora julbånket och allt vad denna vecka har erbjudit!
Dock blir det inte lika kul att komma tillbaka nästa vecka. 2 dagars övertid är att räkna med.
Men nu skiter vi i det och tar julledigt!

Imorn får jag sovmorgon en timme, sedan blir det tvättis på fm och på eftermiddagen blir det stan en sväng. Ska gå och njuta av alla julstressade människor, skönt att inte behöva köpa julklappar :-) Men hittar säkert något litet till någon, bara för att det hör till! Får se om jag hinner förbi Skönero med innan dem stänger.

Kvällen har varit toppen. Har varit hos en av mina äldsta vänner och mysit o gosat med lillan. Vi smakade på mina snören i tröjan och delade på telefonen som ringde hela tiden ;-)

Nu ska jag plocka ihop tvätten så att den är förberedd. Ska försöka ta tag i disken med!

Ha det gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar