söndag 18 december 2011

Sööööndaaaaaaag

Hällow hällow!
Nu sitter jag här igen o gluttar o glaner. Dagen har varit lugn och skön. Har fixat en del här hemma. Jag har bakat saffransbullar med mandelmassa som fyllning. jättebr för oss som är opade haha ;-) Goda blev dem iallafall.
Skinkan har vi ännu inte griljerat, och det lär väl dröja ett tag till verkar det som.

Blev en promenad på kvällskvisten, typ 50min och sen pizza på dä. Gottit!

Imorn är det dags för träning igen! Har bokat in mig på Bodypump vid 17, så hoppas bussen tar sig fram bland alla jävla vägarbeten i Hackefors/Tannefors. Det är nackdelen med att jobba på andra sidan av stan där man bor/tränar. Not nice så att säga!

Nu ska jag kleta in mig med bodylotion o sen mysa ner mig i min sparkdräkt från Gekås. Tack Sän och Ida för att ni köpte dem (vet inte vilken som köpt den jag använder just nu, så tack till er båda).

Imorn ska jag smaska fil till frukost! Länge sen jag åt (ehh sörpla) det. Smaskigt är det!

Puss på er!

1 kommentar:

  1. Frun; tack så mycket! Hur kommer det sig att du åt Modifast i 4 veckor? :) Tack detsamma!

    SvaraRadera