fredag 26 augusti 2011

40 min avklarade

Det blev en runda på 40min i ett lite högre tempo än normalt, duktiga mig!
Hittade en stegräknare på ipoden och den visade på 4086 steg, så jag får väl vara nöjd med det :-)

Ikväll ska jag och Ida gå på bio. Jag bangade först eftersom det var så sent, men ångrade mig. Jag mår ju faktiskt bra idag, och jag hinner ju vila en stund på eftermiddagen om jag vill. Det bästa är att jag hunnit äta kvällsmat innan, och säkerligen ett mellis med (annars tar jag med).

Jag drar mig för att gå ner på stan just nu. Alla måltider är ju ganska schemalagda, och det är inte alltid som jag hittar något att äta på stan. Det blir lättare när jag kan äta mat med en konsistens som inte rinner :-D Nu känns det väldigt krångligt och bökigt. Lite svårt att planera och ta med bra "flytande" mat. Alla har ju tyvärr inte soppa, och om de har det så måste den ju ändå mixas...jaa jobbigt jobbigt. Men i slutet av nästa vecka får jag börja äta mosad mat, inte långt kvar :-)

Nu ska jag dricka vatten, och slappa framför tvn en stund. Vi får se vad som händer innan det är biodags :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar