lördag 20 augusti 2011

Jobbig natt :-(

God förmiddag!
Inatt har jag sovit riktigt dåligt. Jag trodde att gaserna försvunnit, men så var inte fallet :-( Jag har känt mig orolig, och haft svårt att sova..fast jag är jääääätttetrött. Ont har jag haft med, provade lite starkare tabletter men de hjälpte inte alls. Känns rätt bra på ett sätt, klarar jag mig med panodil måste det vara bättre än att ta morfinliknande preparat.

På mornarna märker jag hur mycket gas som faktiskt finns kvar i magen. Far runt och mullrar, sätter sig fast i halsen och jävlas :-(
Blir en lugn dag idag. Ska ta en värmande dusch, sen sova lite tror jag. Någon promenad ska jag också hinna med att ta tänkte jag. Igår blev det tre kortare promenader, bra början tycker jag :-)

Om ni inte har något att göra idag så tycker jag att ni ska åka ner till stan och gå till S:t Larsparken där det är bilutställning 11-15 idag :-)
Mycket fina bilar av olika modeller. Antikbilklubben i Linköping som anordnar den :-)

Med all den här gasen i magen känns det som om jag gått upp typ 10kg..inte ok!
Så ser ni någon som är ute o promenerar med en heliumfylld mage i vädret, då är det jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar