tisdag 23 augusti 2011

Ny vägdag

Onsdagar blir min nya vägdag framöver, har ju haft måndagar förut. Men eftersom operationen var en onsdag så blir det mer rätt att byta vägdag...tycker iallafall jag!

Veckans viktnedgång: 3,5kg
Total viktnedgång: 13,5kg
Så får vara nöjd med det. Allt som visar minus på vågen är ett plus för mig den :-)

Idag är det en vecka sedan min operation, så hoppas att det vänder och att jag börjar må bättre för varje dag som går.

Igår var ytterligare en dag när jag inte mådde så bra. Som tur var hade jag besök av finaste Anja mitt på dagen. Skönt att få lite annat att tänka på! Igår lyckades jag få i mig all vätska med. Verkar som om det är lite varannan dag sådär. Jag försöker att alltid dricka 12dl vatten varje dag, och det går med lite planering.

Imorn ska jag förhoppningsvis köpa en ny mp3 och ta en sväng till matmarknaden..Ja ni läste rätt MATMARKNADEN. Smaaaaart när jag inte får äta...men kan ju bulla upp med godsaker tills jag fåååår äta. Förra året köpte jag fyllda oliver...och dem var riktigt goda! Jag hoppas att dem finns där i år igen. Annars får jag väl slösa lönen på nåt annat..typ lite nya linnen..det behövs!

Jaa, nu ska jag fortsätta tvinga i mig frukosten bestående av naturell lättyoghurt. Friskt och gott. Jag spyr på alla redda soppor just nu. Så det blir lättyoghurt, fruktjuice och smoothies. Enda som går ner bra.

Ha en toppen dag!

1 kommentar:

  1. Wao, vad härligt att de går neråt för dig. Jag lovar att komma och hälsa på snart men de e ganska mycket runt omkring med mor osv! Saknar dig och gud vad du är en stor pepppelare för mig nu gumman!

    Tack för de fina du skrev på min blogg!

    Puss

    SvaraRadera