lördag 20 augusti 2011

Godmorgon!

Godmorgon godmorgon!
Jag är uppe OCH frukostäten för en gångs skull. Har sovit ganska så bra inatt faktiskt :-)
Men måste köpa en ny nattdräkt. Fryser som fan när jag ska sova på kvällarna, men vaknar ganska varm iallafall. Tips på någon bra affär? Vill ha en tvådelad, inte en lång särk som gamla tanter har haha!

Igår var mitt lyckligaste ögonblick efter denna operation! Jag lyckades gå på toaletten vid 20-tiden på kvällen istället för vif 03-tiden som det varit två dagar innan.
Jaa nu kanske ni tänker att det är helt ointressant att veta när jag bajsar. Men just bajsandet är en del av kroppen som blir störd efter en sån här operation, mycket eftersom dem kopplar om tarmen. Så jag tänker vara glad och lycklig och skryta över min prestation ett tag till!

Idag vet ag inte riktigt vad jag ska göra. Ta några promenader, äta och dricka vatten är ju självklart. Men därimellan är det svårare att hitta på något.

Hör av er om ni vill ses. Jag är hemma!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar