måndag 22 augusti 2011

Tlöööööttttt

Hej på er!
Nu sitter jag här igen, med röven placerad i soffan och tvn på.
Idag sov jag ända till ett par minuter över 9. Jag tror att jag behövde det. Nätterna är svåra och jag har inte sovit så bra som inatt på flera dagar. Det som blir jobbigt är att få i sig all mat och vätska (minst 1,5L) under dagen. Jag är ju lika trött på kvällen igen.

Gick iallafall upp och åt frukost bestående av lättyoghurt med fruktpuré. Under frukosten läste jag lite extra i alla papper jag fått. Bra med påminnelser. Jag har även ringt ett antal "måste göra"-samtal. Bl a till Aleris i Kristianstad, vårdcentralen, facket och barnmorskan. Den sistnämnda svarade inte och jag tröttnade efter 20min i telefonkö. Talade in ett meddelande så får se om hon ringer senare i veckan! Efter alla samtal klädde jag på mig och tog en promenad. 40min totalt :-D Det går lättare att gå för varje dag, jag orkar mer och mer och går snabbare och snabbare. I slutet av veckan hoppas jag att jag orkar gå på bio med fina Ida och ta en tur till Ljungsbro marknad :-)

Jag var en sväng i affären och köpte gröna ärtor, kikärtor, citronmeliss, bladspenat och lime. Jag ska försöka svänga ihop någon soppa på det. En sval soppa tänkte jag. Lite mer fräscht :-)
Återkommer med recept om det blir ätbart!
Nu ska jag återgå till att slurpa vatten och surfa runt lite på nätet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar