tisdag 16 augusti 2011

Tuddelooo!

Hej igen!
hittade en dator här i entrén så tänkte skicka en liten hälsning igen :-)
Tågresan ner till Kristianstad gick jättebra, förutom ett gäng småbarn och ett fetto som satt och åt chips och läskade mig (okok, han var inte fet, men iaf)

Nu vet jag inte riktigt vad jag ska pyssla med. Det verkar som om jag är den enda som bor här? Fast nu kommer det visst några, spännande..NOT!
Danskar var det, scaaaaryyy. Måste låsa om mig ordentligt inatt hahaha!
uuuäää uuuä uääää, så låter dem ungefär!

Jaha, resten av kvällen ska jag ägna mig åt att duscha med descutanmedel och sen glutta på tv. Kanske rakar benen med...kan ju vara en snygg läkare ;-) Fast är han ful är det ju dumt att raka benen...då kanske han tror att jag vill nåt? Fast å andra sidan är det ju inte mina ben som han ska operera i!

Ehhh jaa, bra inlägg det här blev!

Ha det bra!
Hörs när vi hörs!

1 kommentar:

  1. Hej vännen! Hur går de för dig, i Kristianstad, å alla skåningar.. Hoppas operationen gått bra. När får du åka hemmåt igen ?

    SvaraRadera