söndag 14 augusti 2011

Matorgie!

Heeeej!
Som rubriken lyder har det varit något av en matorgie idag :-(
Bara för att jag är nere på min OP-vikt, så ville jag "passa på" att äta idag. Låter helt sjukt, men jag har nog inte riktigt ställt in mig på hur jävla trist de två första veckorna kommer att bli..bara flytande..jag vill TUGGA!!

Dagens mat:
1 nutrilett färdigshake
1 Modifastshake
1 toast (två skivor bröd med ost/skinka)
3 dl (minst) jordnötsringar. Maken skulle ha och då ville ju jag med ha, för jag har ju varit så duktig och gått ner. Så det "gör inget, märks inget"
5-6st Hemkola
1 st hällbröd med gräslöksost och 3 skivor skinka.

ÅNGEST!!!!!

AHHHHHHHH! WHY WHY WHY??

Usch, vill nästan ut och gå en sväng. Eller så går jag och lägger mig och sover bort ångesten.
DUMMA DUMMA FRU VIKSTEN!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar