torsdag 11 augusti 2011

Torsdag kväll...

Hej!
Det är redan torsdag kväll...bara en arbetsdag kvar för den här veckan. På tisdag åker jag ner till Kristianstad för att på onsdag göra min operation. Än så länge håller sig nerverna där dem ska, men tror de kommer fram när jag väl är därnere i min ensamhet!

Något som jag finner ganska (läs jävligt!) irriterande är att det inte går att få tag i en endaste själv på Aleris (mitt vårdval för operationen), vare sig i Kristianstad eller Lund. Känns ju sådär lagom roligt när operationen är så nära. Riktigt dålig stil tycker jag att det är. Om man blir "tvingad" att köra pulverdiet i 4 veckor innan OP, så borde dem väl kunna svara när man väl ringer för att bekräfta OP?
Jaja, jag hoppas att det är bättre när jag är där på plats. Just nu känns det som om jag lika gärna kunde ha valt Ersta eller Norrtälje!

Har planer att arbeta fram till tisdag kl.12, men tror att det får räcka med måndag. Finns knappt nåt att göra på jobbet iaf. Plus att jag behöver sova en heeel natt och vakna utav mig själv.

Knappt ett alvt kilo kvar att gå ner. När det är borta är det minus 8,6kg. Känns som en bra början!

Kraaam kraaaam


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar