söndag 28 augusti 2011

Dagen som blivit kväll!

Heeej!
Idag har vi inte gjort många knop, men vi har ändå inte varit hemma och segat. På fm åkte vi till mamma och pappa och hjälpte dem att bära fönster. Eller jag gjorde ju inte det då, är ju nyopererad (kommer skylla på det så länge jag kan:-). Sedan åkte vi ut till Östra Harg. Bilfix och teoriläsning stod på schemat. Passade även på att prata lite GBP med mamman i familjen, hon har med gjort en. Skönt att ha personer i ens närhet som har gjort en GBP och som man kan få råd och hjälp utav!
Fick med mig flera påsar drickbuljong hem! Mycket bra tycker jag! Smakade gott :-)

Är sjukt efter med både mat och dryck idag, har knappt ätit hälften av vad jag ska få i mig. Så nu sitter jag och vattnar mig själv typ haha! Fort går det ju dock inte, men får i mig lite mer iallafall. Ska nog göra en banan och hallonsmoothie sen med lättmjölk. Om typ en timme...blir mycket att äta nu på kvällen. Får se om jag lyckas få i mig allt jag ska idag. Får slå på mig själv lite annars.
Skulle behöva ta en promenad ikväll med...hm..får se hur jag gör!

Jag funderar på att lägga upp lite före/efter-bilder framöver. Är det något som ni vill se?

Imorn ska jag ta bort agrafferna! LYCKA!!
Men innan dess är det lite annat som ska fixas. Wish me good luck!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar