måndag 29 augusti 2011

Måndag igen!

Hej!
Ny måndag och en ny vecka som startar :-)

Jag har redan varit lite effektiv, har fixat alla papper till Sjukhuskontoret för ersättning av resor, beställt nya bläckpatroner på nätet, ätit frukost, skrivit ut papper m m.
Snart ska jag ta tag i att rensa byrån i hallen, vet inte riktigt var all skit kommer ifrån (förmodligen mig själv).

Vid 14-tiden ska jag se till att vara nere på vårdis för att ta bort mina agraffer!
Så jag tänkte spara dagens promenad till dess :-)
Efter vårdis blir det en tur till affären, ska försöka laga någon god mat till min kära make idag. Han har tröttnat på snabbmat :-) Kött och potatisgratäng kan han vara värd ;-) Ska även fylla på skafferiet så att jag kan göra färdigt min körsbärslikör! Den är väl så gott som överfärdig just nu haha! O så måste jag ju köpa yoghurt och bananer så att jag har till frukost för resten av veckan!

Igår kväll gjorde jag en smoothie på lättmjölk, banan och chkladprotein. Mycket smaskigt och gott!

Om det är någon som har några tips på vad man kan äta under puré/mosad kost-veckorna så lämna gärna en kommentar. Det ska fungera att kommentera nu!

Ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar