måndag 8 augusti 2011

Goder kväller!

God kväll god kväll i stugorna där ute!
Idag är det 9 dagar kvar till operationen och jag har hittills gått ner 7,5kg av mina 8,6kg. Jag har snittat på 2kg/vecka så jag är bombsäker på att det där sista 1,1kg kommer att försvinna innan veckan är slut!

Det är bara att hålla igång och köra på. SNART är det min tur!

Förra veckan var som vilken annan jobbvecka som helst, förutom helgen då jag jobbade extra på demensboendet. Denna vecka är det säkerligen likadant, en vanlig jobbvecka! Nu är alla tillbaka från semestern och det märks verkligen. Förra veckan när jag cyklade förbi SAAB så var parkeringen helt tom...idag var den smockfull av bilar! Världens trafik, både morgon och eftermiddag! Pjuuu!
Men cyklar till jobbet, det gör jag iaf :-)

Imorgon ska jag ringa ner till sjukhuset i Kristianstad och bekräfta min op-tid. Gött gött!

Nu blir det att nanna kudden!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar