fredag 26 augusti 2011

Fredag fm

Tjosan svejsan!
Igår var jag och Danne (som körde runt mig) och fixade med papper från försäkringskassan/facket på jobbet. Just nu längtar jag inte tillbaka hahaha!
Vi var även och handlade,var på bilprovningen och på NetonNet. Jag har äntligen köpt mig en Ipod :-) Så nu sitter jag och leker teknisk och ska föra över lite låtar till min förmiddagspromenad som jag ska ta efter mitt förmiddagsmellis.
Jag bangade matmarknaden :-/ Hade varit jätteroligt att gå, men kände att det skulle bli liiite jobbigt när jag ändå inte får äta något. Förhoppningsvis kommer den tillbaka nästa år igen :-D Och då ska jag släpa med mig IDA, vare sig hon vill eller inte ;-)

Dagen i övrigt var helt okej igår, inga direkta krämpor och inget illamående. Kör vidare med laktosfritt och hoppas på det bästa. Just nu känns det väldigt bra faktiskt! Men bäst att inte säga för mycket för då blir jag säkert dålig igen!

En annan sak som är underbart är att jag bara har 2! sprutor kvar att ta. En ikväll och en imorgon! Jag var ju klantig och missade de 2 första när jag precis kommit hem. Men nu ser jag ett slut på dem iallafall. SKÖNT! Får världens blåmärken där jag stuckit, så är väl ingen höjdare på att sticka mig själv iaf haha! Tur att jag inte ska sticka någon annan!

Hm..nä nu är det väl dags att slurpa i sig smoothiesen, dra på strumpor o skor och prova min nya ipod :-D

Puss sålänge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar