fredag 26 augusti 2011

Mellanmål

Idag blev mellanmålet 1,5dl yoghurt med mixad banan, gottit :-) Vågade mig på att ta en liten bit ost med. Den var vältuggad när den slank ner, och den smakade himmelskt gott!
Det går bättre och bättre med maten. Idag verkar det som om jag faktiskt kommer att få i mig alla 6 mål. Men fy fan vad fet man känner sig av att bara äta hela tiden. Är det verkligen nyttigt det här?
Jag bara äter och äter och äter...känns som det iallafall! Nu är det ju inte en bråkdel av vad jag brukar att äta. Men antar att det har att göra med att jag inte känner mig hungrig/sugen som jag gjorde förr.

Funderar på att måla naglarna, ska ju trots allt ha en date med nagellacksdrottningen ikväll. Bäst o piffa till sig lite ;-) Vill ju inte att hon ska skämmas för mig!

Jaa nääe, ska väl fortsätta med det jag gör bäst. Nämligen ingenting!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar